Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde yaşanan araç yoğunluğunu azaltmak ve vatandaşların hastaneye ulaşımını kolaylaştırmak amacıyla yeni otopark alanı yapılıyor.
Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü tarafından, Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi çevresinde yaşanan araç parkı yoğunluğunu azaltmak ve hasta ile hasta yakınlarının hastaneye erişimini daha konforlu hale getirmek amacıyla yeni otopark alanı oluşturulmasına yönelik çalışmalar başlatıldı. Hastane yerleşkesindeki ulaşım düzenini iyileştirmeyi hedefleyen çalışmaların belirlenen program doğrultusunda sürdürüldüğü bildirildi.
HASTANEYE ERİŞİM DAHA KONFORLU HALE GELECEK
Yeni otopark alanının tamamlanmasıyla birlikte hastane çevresindeki düzensiz parkın azaltılması, araç giriş ve çıkışlarının daha güvenli hale getirilmesi ve özellikle yoğun saatlerde yaşanan trafik sıkışıklığının hafifletilmesi amaçlanıyor.
Çalışmanın hasta, hasta yakını ve sağlık personelinin günlük ulaşımını kolaylaştırması beklenirken, otopark alanının hizmete alınmasıyla hastane yerleşkesindeki araç kapasitesinin de artırılması hedefleniyor.
Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü, vatandaşların sağlık hizmetlerine daha rahat ve güvenli biçimde ulaşabilmesi amacıyla hastane çevresindeki fiziki iyileştirme çalışmalarının devam edeceğini bildirdi.